Benieuwd?

Ervaar het gemak

Vragen?

Wij hebben het antwoord

Hoe gaat de software om met meerdere vestigingen?

Binnen de software bestaat de mogelijkheid om met meerdere business units te werken. Zo werkt iedere vestiging/locatie met dezelfde inrichting en op een eenduidige manier.

In de Global omgeving komt al deze informatie samen zodat het maken van analyses, rapportages en managementreviews een eitje is.

Is de software meertalig?

Ja, de software is zo flexibel in te richten dat het zelfs op gebruikersniveau instelbaar is welke taal gewenst is.

Is de software interessant voor kleine organisaties?

Ja, dat is het zeker. INBISCO-QHSE is zo flexibel in te richten dat het voor ieder type organisatie is te gebruiken, ongeacht hoeveel medewerkers.

Is de software te koppelen aan andere applicaties?

Ja, dat kan middels onze API koppeling.

Hoe veilig is mijn informatie?

INBISCO is ISO27001:2022 gecertificeerd.

Werkt de software met Single Sign On?

Ja, INBISCO-QHSE kan een koppeling waarmaken met verschillende inlogapplicaties voor Single Sign-On.

Is de software geschikt voor assetmanagement?

Zeker, houdt grip op de staat van je assets met het geïntegreerde asset management van INBISCO – QHSE. Van vestigingen tot kranen tot laptops tot sleutels: alles overzichtelijk en altijd terug te vinden in het systeem. 

Bestaat er een standaard inrichting?

Ja, de software kan geleverd worden met een zogeheten framework. Dit kan specifiek afgestemd zijn op bijvoorbeeld een bepaalde norm. De omgeving is voor 90% ingericht met documenten, processen, meldingstypes en meer. De laatste 10% is aan de organisatie om invulling aan te geven. Ook hier geven wij training en ondersteuning in om organisaties goed op weg te helpen.